Jump to content
×
×
  • Create New...

chiube

Premium Members
  • Posts

    2,165
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16
  • Country

    Romania
  • Points

    9,012 [ Donate ]

Other groups

Retired Staff

chiube last won the day on November 12

chiube had the most liked content!

7 Followers

About chiube

  • Birthday 12/26/1995

Retained

  • Member Title
    Asistenta Forum / Staff / Organizare / Retele Sociale

Contact Methods

Personal Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea
  • Interests
    I am interested in my personal development!

Recent Profile Visitors

16,919 profile views

chiube's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done

Recent Badges

667

Reputation

  1. În ultima perioadă au apărut atâtea discuții și informații pe tema dezvoltării personală, dar oricum prea puțini le aplică. Paradoxal, nu? Cu cât mai multe oportunității oferi oamenilor, cu atât mai pasivi și lipsiți de motivație devin. Și anume pentru tine venim astăzi cu o listă de sfaturi, care aduc efecte imediat după aplicare. 1. Din orice eșec, poți și trebuie să iei ceva util Criza ne împinge spre dezvoltare, ne ajută să privim situația într-un mod nou, ne oferă o experiență neprețuită. Uneori, eșecul este un semn că nu ești pregătit încă sau nu este pentru tine. 2. Înregistrează totul Planuri, idei valoroase, gânduri proprii – notează-le imediat atunci când vin, căci peste o oră vei uita tot. Scrie într-o agendă sau în telefon. Dacă ești la volan, înregistrează-le în voce. 3. Nu lua lucrurile prea în serios Un pic de simț al umorului și autocritică te pot ajuta să treci peste multe situații „mai puțin” plăcute. Încercă să nu te deranjezi, nu păstra supărările, ele te vor face doar să suferi. Fii flexibil și pozitiv. 4. Frica și principiul celor 90% de probabilitate Există 90% de probabilitate ca ceea de ce îți este frică să nu se întâmple niciodată. Majoritatea riscurilor sunt inventate și nu au niciun motiv rațional la bază. Deci, nu te panica „pe loc gol” și trăiește-ți viața din plin. 5. Nu te compara niciodată cu ceilalți Este foarte dificil să te gândești la faptul că cineva poate fi mai bun decât tine. Prin urmare, este mai bine să te compari cu tine însuți la diferite etape ale vieții, să notezi progresele în domeniul dezvoltării personale și să vrei mereu să crești. 6. Fii recunoscător/oare Ar trebui să fii recunoscător/oare pentru tot ceea ce ai în acest moment și să prețuiești prietenii și rudele apropiate de tine. Căci doar astfel vei da semn subconștientului și universului că ești pregătit pentru mai mult. 7. Dacă nu poți schimba situația - schimbă atitudinea Modificând atitudinea referitor la o situație sau o persoană într-o direcție mai pozitivă, ai mai multe șanse să o influențezi și să o schimbi. 8. Poartă-te cu oamenii așa cum ai vrea ca ei să se poarte cu tine Învață regulile unei comunicări competente, tratează oamenii ca pe cei mai buni prieteni și ei o să-ți răspundă în același mod. 9. Nu te judeca și nu te învinui Această ocupație „fură” multă energie, alungă atitudinea pozitivă și inhibă dezvoltarea. Când faci o greșeală, ia din ea utilul și mergi mai departe, fără a regreta nimic. 10. Mod de viață activ Nu încetini procesele. Dacă vei fi pasiv, atunci nimic nu ți se va întâmpla în ritmul pe care îl vrei și meriți. 11. Pentru a primi, trebuie mai întâi să oferi Nu aștepta dragoste, bunătate, ajutor. Iubește, oferă bunătate, ajută tu primul, apoi fii sigur/ă că ți se va răspunde la fel. 12. Legea Parkinson-ului Legea Parkinsonului spune că poți face orice lucru mult mai repede decât crezi. Dacă îți dai o săptămână pentru a face ceva, ți se va părea extrem de complicat, dar dacă îți dai două ore, vei reuși foarte repede să te concentrezi și să realizezi. 13. Principiul Pareto Conform principiului Pareto, 80% din veniturile tale vor fi câștigate datorită a 20% din eforturile tale. Deci învață să îți selectezi corect prioritățile și gestionează-ți corect timpul, astfel economisești timpul și energia, pe care, ulterior, le vei folosi în direcția potrivită. www.angreybusiness.md Dezvoltarea personală este „un ingredient” extrem de important al vieții, atât al oamenilor de afaceri, cât și a angajaților, fără de care nu este posibilă evoluția. Așă că ai grijă să contribui în fiecare zi la dezvoltarea personală pentru a crește personalitatea și afacerea ta.
  2. Deciziile radicale sunt probabil cel mai incitant și dificil domeniu al dezvoltării omului matur, pentru că ele sunt direct legate de destinul său. Gândește-te puțin, câți oameni cu destine mari ai cunoscut sau ai văzut, care să nu aibă curajul și responsabilitatea propriilor decizii? Răspuns: niciunul! Când sapi cu dedicare în stânca propriei evoluții, găsești la un moment dat aurul pe care îl cauți. Dar pentru asta, TREBUIE să te decizi în acest sens! De ce să trăiești ca un robot, pe baza condiționărilor societății, când poți să trăiești ca un om liber inspirându-i și pe alții să facă la fel? Răspunsul la această întrebare este o decizie radicală pe care mai devreme sau mai târziu fiecare om matur este dator să o ia, dacă vrea să spună – înainte să plece din lumea asta – că nu a trăit de pomană. Putem învăța tehnica reformulării întrebărilor, prin care transformi gândirea negativă în gândire pozitivă, ca să te motivezi mai repede să ieși din stările de blocaj. Și pe de altă parte să învățăm să folosim metoda priorității acordate deciziilor bune, care se referă la focalizarea pe soluție, nu pe problemă, ceea ce îți va limpezi gândirea și te va ajuta să elimini stresul exagerat. În momentele de decizie, destinul tău capătă formă!- Tony Robbins Există și situații în care alegerile nu sunt de preferat, nu sunt posibile sau nu sunt abordarea potrivită pentru persoana în cauză. Acele momente îți cer acte de curaj și reprezintă borne ale maturizării tale! În acele cazuri, deciziile sunt absolut necesare! Există momente când cel mai bun lucru pe care îl ai de făcut este să te rupi de trecut. Există momente în care decizia de a renunța la o relație cu cineva ca să poți merge mai departe este cea mai bună strategie de viață. Există momente când cel mai bun lucru pe care îl poți face este să renunți la un crez sau la o convingere care nu îți mai servește. Există situații în viață când singura soluție pentru a putea supraviețui este să încetezi brusc să mai crezi lucruri care îți pun în pericol sănătatea. Sunt momente grele, dureroase și stresante pe care nu și le doresc decât masochiștii. Cu toate acestea, exact aceste momente diferențiază oamenii mari de cei mici, liderii de subordonați și performerii de ratați. Atunci când n-ai alegeri multiple de făcut, atunci când lucrurile nu funcționează cum ți-ai dori și pare că „persiști în prostie”, exact atunci este momentul oportun să iei o decizie radicală. Cu cât o iei mai repede, cu atât va fi mai bine pentru tine. Se spune că un câine care stătea tolănit lângă stăpânul său, scotea sunete de durere, dar stăpânul nu îl băga în seamă. La un moment dat, un vecin care trecea pe acolo îl întreabă pe stăpân că ce are câinele? Acesta răspunde: — Stă pe un cui! — Și vecinului i se păruse ciudat și întrebă: de ce nu se mută de pe cui? La care stăpânul răspunde foarte calm: — Încă nu îl doare destul! Când vine vorba de decizii, majoritatea oamenilor ne asemănăm cu acel câine (și eu am fost acolo), așteptăm ca durerea să se acutizeze și o folosim ca mecanism motivațional pentru a lua decizia de a ne muta câțiva centimetri mai încolo. Acesta nu este un lucru bun sau rău în sine, ci este un fapt de viață. Din punct de vedere statistic, aproape 70% din populație se motivează mai mult și mai bine atunci când trebuie să evite durerea sau pericolul, decât atunci când are de urmărit un anumit scop. Dacă vrei într-adevăr să lași în urmă trecutul și să iei câteva decizii majore și esențiale pentru viața ta, e bine să conștientizezi faptul că există două tipuri de decizii: cele referitoare la comportamente (ce alegi să faci) și cele referitoare la gânduri (ce alegi să crezi). E important însă să înțelegi că deciziile radicale sunt mai mult psihologice (la nivelul convingerilor), decât comportamentale. Convingerile sunt cele care te împiedică să mergi mai departe sau, dimpotrivă, te propulsează către succes mai mult decât orice altceva. Dacă tu crezi că poți sau crezi că nu poți, ai dreptate în ambele cazuri! Henry Ford Cel mai dramatic adevăr dintre toate este următorul: majoritatea convingerilor care ne limitează și ne fac să trăim cu jumătăți de măsură sunt INCONȘTIENTE! www.manifestyoursoul.com
  3. Vi s-a întâmplat vreodată să simţiţi că vă sună telefonul în geantă sau în buzunar, sau că vibrează, iar când l-aţi scos să constataţi că de fapt nu aveaţi nici un apel pierdut? Acestea sunt primele semne care se manifestă atunci când la nivel mental şi psihologic suntem afectaţi de folosirea excesivă a telefoanelor mobile. Mai nou, specialiştii americani vorbesc despre vibraţiile fantomă, care apar atunci când folosim prea mult telefoanele mobile. Nu doar adulţii suferă de această afecţiune, atât de comună în rândul utilizatorilor de telefonie mobilă, cât şi adolescenţii care sunt tot mai preocupaţi de aplicaţiile de pe telefonul mobil, primesc mesaje pe reţele de socializare, iar uneori nu renunţă la telefon nici măcar când sunt la cursuri sau la teatru, verificând constat dacă au primit vreun mesaj de la un amic sau dacă au un apel pierdut. Doctorul şi cercetătorul american Robert Rosenberger, filosof şi profesor asistent la Georgia Institute of Technology din Atlanta (SUA) a ajuns la concluzia, în urma unei cercetări amănunţite, că nouă din zece persoane suferă de “sindromul vibraţiilor fantomă”, fenomen apărut din cauza utilizării intense a telefonului mobil. Cercetarea lui Robert Rosenberger sugerează că, atunci când o persoană îşi lasă telefonul mobil în buzunar, acesta devine “parte integrantă” a corpului persoanei respective. Este o situaţie asemănătoare cu cea a ochelarilor de vedere despre care cei care-i poartă susţin că uită de ei. Concluziile lui sunt subliniate şi de către unii psihologi care afirmă că vibraţiile-fantomă se datorează deprinderilor memorate de organismul uman în urma utilizării intense a telefonului mobil. Mai exact, avem de a face cu o modificare a comportamentului. “Cu cât facem mai des un comportament, cu atât acel comportament se automatizează. Şi cu atât e nevoie de mai puţină reflecţie şi control conştient pentru a face comportamentul. Deci se automatizează, îl faci fără să îţi dai seama, numai te trezeşti că eşti cu ochii în telefon”, explică Răzvan Jurchiş, doctorand în psihologie. Din păcate, majoritatea oamenilor nu îşi dau seama că au devenit dependenţi de telefoanele mobile. Ei conştientizează acest lucru abia atunci când rămân fără astfel de aparate şi simt o senzaţie de disconfort. "Cei mai mulţi se trezesc dimineaţa, se uită la telefon, dacă nu chiar nu mai au ceas deşteptător, ci folosesc telefonul pe post de ceas. Înainte să adormă, ultimul lucru pe care îl ţin minte este telefonul. Şi de aici putem înţelege cu uşurinţă că folosirea telefonului mobil este un proces inconştient, iar în timp devenim dependenţi de folosirea acestui aparat. Trist este că pe z ice trece această dependent se observă şi la tinerii până în 18 ani", povesteşte psihologul Claudia Vaida. Telefoanele mobile şi convorbirile lungi la telefon infleunţează inclusiv modul cum ne raportăm la alte persoane, aşteptările pe care ni le facem şi care uneori dacă nu se îndeplinesc ajungem să fim dezamăgiţi. Folosirea execsivă a telefonului şi a aplicaţiilor mobile duce astfel, la schimbarea unor raporturi şi a unor valori, mai ales în cazul preadolescenţilor şi adolescenţilor. Comunicarea verbală reprezintă o modalitatea importantă de relaţionare părinte-copil bazată pe încredere şi respect. De asemenea, petrecerea timpului împreună cu cel mic în mijlocul naturii poate fii o modalitatea de a-l ţine departe de tentaţii. Copiii trebuie atraşi în diferite activităţi care să le orienteze atenţia spre altceva: ajutorul în bucătărie, în grădină, petrecerea timpului cu bunicii, astfel încât aceştia să fie protejaţi faţă de efectele negative pe care le au telefoanele mobile şi gadget-urile. "Mai ales copii şi adolescenţi reprezintă o categorie de persoane deosebit de vulnerabile din cauza receptivităţii şi a curiozităţii lor, a lipsei de maturitate, a liberului arbitru limitat şi a disponibilităţii lor ridicate de a fi influenţaţi, prin utilizarea de noi mijloace şi tehnologii de comunicare", explică psihologul Claudia Vaida. www.adevarul.ro Daca si tu esti unul din cei care au senzatia ca primesc o notificare sau o vibratie fantoma inseamna ca trebuie sa reduci timpul de utilizare a telefonului pentru binele si sanatatea ta mentala! Daca ai intampinat astfel de situatii, lasa un comentariu mai jos!
  4. 12 sfaturi pentru un program de afiliere de succes 1. Uită-te în jurul la alte companii concurente care oferă programe de afiliere, și gândiți-vă la modalități pe care le puteți face dvs. Affiliate program mai atractiv. 2. Plătiți bine afiliații pentru eforturile lor. Dacă vă gândiți să oferiți un comision de 10% pentru vânzările produsului dvs. și o afacere concurențială plătește 50% Comision pentru trimiteri, veți pierde afiliații concurentului dvs. 3. Faceți programul dvs. de afiliere mai profitabil, oferind comisioane reziduale. Aceasta este o alegere excelentă dacă oferiți un produs care este plătit în mod rezonabil, cum ar fi webhosting sau acces la site-ul dvs. de membru. 4. Oferiți comisioane de viață. Afiliații dvs. vor vedea puterea comisioanelor de viață și vor lucra din greu pentru a vă promova afacerea și pentru a vă trimite mai multe vânzări. 5. Faceți programul dvs. de afiliere pe două niveluri. Recompensați afiliații dvs., oferindu-le o comisie pentru vânzările persoanelor pe care le fac referire la programul dvs. de afiliere. 6. Nu lăsați afiliații dvs. afară în frig. Oferiți afiliaților dvs. multe elemente de vânzări pe care le pot utiliza pentru a vă promova cu succes produsele. Unele elemente pe care le-ați putea oferi afiliaților dvs.: anunțuri e-zine (anunțuri sponsorizate, anunțuri clasificate, 2 lineruri) anunțuri de fișiere de semnătură scrisori de vânzări / anunțuri solo cărți electronice de marcă recomandări de eșantion cursuri de e-mail articolele dvs. pe care le pot retipări cu URL-urile lor afiliate în cutia dvs. de resurse. 7. Răspundeți rapid la e-mailurile afiliaților dvs. O modalitate ușoară de a vă pierde afiliații este să nu răspundeți la întrebările lor în timp util sau să nu răspundeți la e-mail-urile lor deloc. Aceasta arată că nu le prețuiți și că, din moment ce sunt multe alte programe de afiliere, veți pierde potențial Afiliați foarte buni la alte companii. 8. Oferiți propriile sfaturi și tehnici. Urmăriți cu afiliații dvs. sfaturi și strategii pe care le pot utiliza pentru a-și mări comisioanele. 9. Răsplătește-ți afiliații de top cu comisioane și bonusuri mai mari. Veți putea obține mai multe vânzări pe termen lung, deoarece afiliații dvs. de top nu vor sări la un alt program de afiliere, unde eforturile lor sunt mult mai apreciate. 10. Publicați un newsletter al unui afiliat. Buletinul informativ al afiliatului vă va ajuta să împărtășiți sfaturile dvs. cu afiliații dvs. și să le mențineți în direcția corectă. Puteți utiliza, de asemenea, newsletter-ul dvs. pentru a menține afiliații dvs. de top încântați de programul dvs. Câteva modalități eficiente de a face acest lucru sunt: Împărtășiți ceea ce fac afiliații dvs. de top pentru a câștiga cecuri mari ale comisioanelor. Afișați site-urile lor și spuneți de ce site-urile lor vinde. Listați cele 5 sau 10 filiale ale celor mai mari câștigători pentru lună. 11. Urmăriți vânzările afiliaților dvs. cu exactitate. Afiliații dvs. vor afla dacă vă trimit clienți și nu le acordați comisioanele. Programul dvs. de afiliere va pierde credibilitatea și veți ajunge să vă pierdeți afiliații pe măsură ce cuvântul se află în jur. 12. Participați la forumurile de marketing afiliat. Împărtășiți-vă sfaturile și expertiza valoroasă membrilor forumurilor la care participați. Includeți fișierul dvs. de semnătură care vă promovează programul de afiliere și respectați întotdeauna regulile forumurilor la care vă înscrieți. www.afilieremarketing.wordpress.com
  5. Affiliate marketing: ghidul începătorului în 5 pași simpli Lasă-mă să ghicesc. Dacă ești aici probabil ești în una dintre aceste situații: Ai un produs sau un serviciu pe care vrei să-l vinzi; sau ai un blog sau o pagină de social media pe care vrei să o monetizezi Ei bine, indiferent în ce poziție ești, acest articol te va ajuta să înțelegi ce este affiliate marketing și cum te poate ajuta. 1. Ce este, totuși, affiliate marketing? Marketingul afiliat este un tip de promovare bazată pe performanță în care o afacere plătește direct o persoană care poate aduce trafic și vânzări. Să spunem că vinzi calculatoare. În loc să dai banii pe reclame pe Facebook sau Google, îi vei da direct unui blogger sau influencer, pentru fiecare vânzare pe care acesta o generează. 2. Cine face parte din procesul de marketing prin afiliere De obicei sunt 3 părți implicate în procesul de affiliate marketing: Comerciantul Cunoscut și drept retailer, brand sau advertiser, este cel care creează produsul și îl vinde clienților finali. Ca să continuăm exemplul de mai sus, dacă ești comerciant înseamnă că tu produci și vinzi calculatoarele. Afiliatul Afișează reclamele pe platforma lui, cu scopul de a genera vânzări pentru comerciant și de a câștiga un procent din profit. Afiliații folosesc și alte metode de promovare online mai comune cum ar fi SEO, PPC, e-mail marketing, content marketing, etc. Rețeaua Este practic puntea de legătură dintre comerciant și afiliat și conține ofertele de reclame pe care le poate alege afiliatul și se ocupă de plata către acesta. Ea poate fi un plug-in pe care îl instalezi pe website-ul tău, sau o platformă online unde te poți înscrie atât ca afiliat cât și în calitate de comerciant. Care sunt avantajele pe care ți le aduce affiliate marketing Deși sistemul de affiliate marketing are multe beneficii, printre cele mai importante sunt: Pentru comercianți: Plătești pentru rezultate Ai posibilitatea de a ajunge la audiențe noi Câștigi credibilitate și autoritate Pentru afiliați: Ești răsplătit în funcție de rezultatele pe care le aduci Flexibilitatea programului Nu ai nevoie de experiență în marketing Dacă acum te gândești „Sună foarte bine! Pot face și eu așa ceva?” răspunsul scurt este „bineînțeles”. Continuă să citești și restul articolului, iar lucrurile vor deveni mult mai simple pe parcurs. 3. Cum poți deveni comerciant În primul rând trebuie să decizi cum vrei să procedezi: Vrei să integrezi un modul pe platforma ta sau să apelezi la o rețea de affiliate marketing? Varianta mai simplă este să te înscrii pe o astfel de rețea, pentru că acolo se află deja afiliați care caută produse pe care să le promoveze. Despre această variantă vom vorbi și în pașii următori, deci să continuăm! Următorul pas este să intri pe o rețea de affiliate marketing și să creezi o ofertă de reclame pentru produsul tău, stabilind și comisionul pe care îl oferi afiliatului în schimbul fiecărei vânzări. Pe acea rețea sunt prezenți o grămadă de bloggeri, influenceri, etc (afiliați) care pot trimite trafic spre tine și care urmează să fie recompensați dacă îți aduc vânzări. În final, va trebui să plătești o mică parte și către rețea, dar de obicei sumele sunt modice, așa că poți să nu-ți faci griji că vei ieși în pierdere. Când vrei să devii comerciant într-un sistem de affiliate marketing, prima dificultate pe care o vei întâlni este probabil răspunsul la întrebarea „cum găsesc afiliați care au audiența potrivită, adică o audiență interesată de produsul meu?” Cu cât este mai nișat produsul tău cu atât va fi mai ușor să-l propui altor comercianți, deoarece potrivirea între produse va fi mai bună. Comisioane de peste 50% pentru afiliați sunt comune atunci când vine vorba de produse complet digitale, pentru că nu există o limită a stocului sau un cost al multiplicării produsului. Dacă împarți veniturile în mod cinstit, toată lumea are de câștigat. Uite de exemplu cum calculează profitshare comisioanele pe care advertiserii trebuie să le plătească: să spunem că suma vânzărilor generate într-o anumită lună de afiliații tăi este de 10.000 de RON (fără TVA). Dacă tu ai ales un comision de 7% către afiliații tăi, înseamnă că le vei oferi 700 de RON din vânzări. Din această sumă tu trebuie să plătești 30% comisionul rețelei, adică 700×0.3=210 RON. În total, din vânzările în valoare de 10.000 de lei, vei plăti o sumă de 910 RON. Nu e deloc o cifră rea, pentru una dintre cele mai eficiente metode de promovare. 4. Cum poți deveni afiliat Cel mai simplu mod de a deveni afiliat este să ai deja un blog sau o comunitate de unde poți trimite trafic către un anumit produs. Un mod eficient de a face asta este prin intermediul recenziilor. În primul rând trebuie să intri pe acea și să găsești un produs care să-ți placă și despre care să vorbești cu pasiune pe blogul sau website-ul tău. După ce te-ai înscris și ai ales o reclamă, vei primi un link special de afiliat, pe care îl poți pune acum pe website-ul tău, și care va urmări numărul de vânzări pe care îl generezi cu ajutorul lui. Aceste linkuri de obicei conțin o parte lungă cu ”/ref…” la sfârșitul lor, deci în modul ăsta îți vei putea da seama și cine este afiliat data viitoare când citești blogul preferat. Dacă ți-ai făcut treaba de persuasiune cum trebuie înseamnă că ai generat și vânzări, iar tu vei fi plătit un anumit procent din acestea (comision). 5. Cum să îți crești randamentul ca afiliat Atunci când vine vorba de comisioanele de pe platformele de affiliate marketing este foarte important să ții cont de următorul lucru: chiar dacă vezi un procent mai mic, gândește-te la ce înseamnă el în bani adevărați! Gândește-te la următorul exemplu: ce e mai bine? Să convingi pe cineva să cumpere un calculator cu 5000 de lei, din care iei 2% comision – 100 RON, comparativ cu o carte de 50 de lei cu un comision de 10% – 5 RON. Da, e mai greu să convingi pe cineva să cumpere un produs mai scump, dar dacă deja activezi într-o nișă anume, s-ar putea să ai deja audiența potrivită și prin urmare șanse mai mari să convertești. Tot ce trebuie să faci este să știi ce să spui audienței tale. www.smarters.ro
  6. Scurta poezie despre cum era odata: 

     

  7. Marketingul Afiliat: ce este si cum functioneaza? Marketingul afiliat este deja destul de cunoscut in domeniul promovarii online, fiind o metoda ieftina si eficienta de a aduce vanzari. Atunci când dorești să-ți lansezi afacerea în mediul online și alegi calea unui magazin online prin intermediul căruia produsele tale să ajungă la clienți, apare o întrebare firească și cât mai des întâlnită în acest mediu concurențial puternic: Cum vând mai mult? Marketingul afiliat in promovare online Pe baza acestei întrebări s-au dezvoltat adevărate domenii de activitate și specialiștii în vânzări și marketing online au venit în întâmpinarea posesorilor de magazine online cu tot felul de soluții. Unele dintre acestea sunt aplicabile și eficiente, altele mai puțin. Există sute de metode prin care poți ajunge ca site-ul tău să genereze o rată de conversii mai mare și vânzările să crească semnificativ. Una dintre acestea este marketingul afiliat (vezi poza din dreapta). Aceasta este considerată una dintre cele mai eficiente metode de creștere a vânzărilor online, însă este prea puțin cunoscută și fructificată în mediul online românesc. Ne-am propus, așadar, să facem puțină lumină asupra subiectului și să discutăm câteva noțiuni introductive și aplicabile despre acest aspect al marketingului afiliat. Ce este marketingul afiliat? Marketingul afiliat este o metodă de promovare plătită, bazată pe performanță, în cadrul căreia advertiserul plătește strict acțiunile clienților săi atrași pe site-ul său prin intermediul unui afiliat. Cum functioneaza marketingul afiliat? Procesul prin care prinde viață această tehnică de marketing este unul destul de simplu și ușor de executat. Există anumite platforme de afiliere, care oferă servicii de marketing afiliat diverșilor advertiseri și persoanelor care doresc să-și suplimenteze veniturile în plus prin afiliere. Cele mai mari și mai cunoscute platforme de afiliere din România sunt 2Parale si Profitshare. Practic, advertiserul (persoana care deține magazinul online și dorește să vândă) își face un cont pe platformă și prezintă produsele sale. Platforme de afiliere Afiliatul (cel ce se va ocupa de promovarea produselor și va câștiga un comision) își face cont în platformă și prezintă site-urile pe care le deține sau procesele de promovare prin care va afișa produsele advertiserului (Google Adsense, Facebook Ads, Email Marketing, SEO&SEM etc). Platforma de afiliere va pune la dispoziție afiliatului diverse metode de promovare a produselor advertiserului (bannere online, butoane de acțiune, formular de newsletter etc). Afiliatul își va alege magazinele online pe care dorește să le promoveze. Mai apoi va stabili de comun acord cu advertiserul ce procent din vânzările realizate prin intermediul lui îi revine. Cu alte cuvinte, afiliatul va promova produsele unui advertiser pe site-ul sau pe pagina proprie de Facebook, iar din vânzările realizate de el pe aceste platforme, advertiserul îi cedează un procent. Astfel, au de câștigat din acest proces și advertiserul, deoarece îi cresc vânzările și este în câștig de cauză și afiliatul, deoarece își poate suplimenta veniturile. De asemenea, câștigă și platforma ce găzduiește întreg procesul, deoarece aceasta îți pune la dispoziție un întreg arsenal de unelte pentru a-ți ușura munca și îți analizează fiecare tranzacție, așa încât totul să se desfășoare conform standardelor. Pentru toate acestea, platforma de afliliere percepe o taxă, care poate fi taxa de înscriere sau poate fi o taxă lunară. CU CE NE AJUTĂ MARKETINGUL AFILIAT? ADVERTISER Creșterea vânzărilor Formarea unei baze de date reale cu clienți Fidelizarea clienților Formarea unei comunități puternice în jurul brandului Promovare plătită strict pe rezultate Tu gestionezi relația cu afiliații în întregime, platforma oferă doar suport tehnic și găzduire web AFILIAT Suplimentarea veniturilor lunare Posibilități de colaborare nelimitate Oportunități de a câștiga notorietate pentru brandul propriu Poți schimba setările oricărei campanii, oricând dorești, ai control maxim asupra a ceea ce dorești să promovezi, cum dorești să promovezi și cât dorești să faci acest lucru. Negociezi direct cu ADVERTISERUL, platforma nu intervine Începi să-ți cunoști publicul țintă Suport pentru optimizare Monetizarea rapidă a traficului ÎN CONCLUZIE… Fie că ești advertiser sau afiliat, în cadrul acestei metode de marketing tu ai control total asupra procesului și rezultatele sunt singurele elemente taxate. Cu alte cuvinte, plătești sau ești plătit doar pentru rezultatele generate. Acest lucru face ca marketingul afiliat să fie una dintre cele mai eficiente metode de promovare și de creștere a vânzărilor, fiind o metodă bazată strict pe performanță. Pentru mai multe detalii asupra acestui subiect, puteți să ne contactați aici. www.baboon.ro www.2performant.ro